سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماشویی و شستشوی نما در برج ها

نظر

نماشویی

یکی از کار هایی که افراد برای بهتر به نظر رسیدن ساختمان خود و افزایش عمر مفید نمای ساختمان انجام می دهند، استفاده از خدمات نماشویی و شستشوی نمای ساختمان است. تفاوتی ندارد که بلندی ساختمان شما چقدر باشد. شرکت های خدمات نماشویی در هر ارتفاعی قادر به انجام کار نماشویی ساختمان شما هستند. در شهر های بزرگ برج های زیادی وجود دارد که به خاطر آلودگی هوا بسیار آلوده و کثیف می شوند که اصلا صورت خوشی ندارد. بنابراین باید یکی از این مجموعه ها را برای انجام فرآیند نماشویی ساختمان خود انتخاب کنید.

نماشویی برج ها با چه روشی انجام می شود؟

از آن جایی که ارتفاع برج ها بسیار زیاد است قطعا روش هایی مثل بالابر و یا داربست جوابگو نخواهد بود، بنابراین باید به سراغ روش دیگری برای نماشویی رفت. برای شستشوی نمای برج ها بهترین روش استفاده از طناب و راپل است که از طریق آن به راحتی می توان به همه قسمت های برج دسترسی پیدا کرد و مراحل نماشویی را انجام داد. داربست و بالابر برای شستشوی نمای برج دارای محدودیت هایی هستند ولی طناب روشی ایمن و کاربردی برای شستشوی نما است.

متریال مورد نیاز نماشویی برج

انتخاب نوع موادی که برای شستشوی نمای برج ها استفاده می شود نیز مانند دیگر ساختمان ها بستگی به جنس نما دارد. اما معمولا نمای برج ها از جنس سیمان یا شیشه است چرا که به خاطر ارتفاع بلند ساختمان امکان استفاده از سنگ یا متریال دیگر برای نما کمتر است. برای شستشوی نمای شیشه ای و سیمانی نیز در اولین مرحله واتر جت و شستشو با آب ساده ولی با فشار بالا است. اما گاهی نمای سیمانی بسیار آلوده است و آب خالی برای شستن آن کافی نیست. بنابراین از سیلیس برای نماشویی استفاده می شود. شستشوی نمای سیمانی کثیف با واتر سندبلاست انجام می شود. برای نمای شیشه ای هم یک مرحله واترجت  و یک مرحله تی و ابر و مواد شوینده کافی است.

نماشویی کارویس

انواع روش های نماشویی و شستشوی نما به همراه تیم متخصص و حرفه ای کارویس انجام می شود. با انتخاب تیم کارویس نگرانی از بابت درست انجام نشدن پروژه نداشته باشید. مجموعه کارویس بهترین ها را برای کار نماشویی انتخاب کرده است تا بهترین خدمات را ارائه دهد. متریال مرغوب و با کیفیت، تیم نماشویی حرفه ای و آموزش دیده، عقد قرارداد کاملا رسمی، بیمه مدنی و توجه به پیش نیاز های شما از ویژگی های کارویس برای انجام پروژه های نماشویی و شستشوی نما است.